Crisis? Leer van de Facebook aandelen

Wellicht heb je het wel gehoord de afgelopen weken; Facebook gaat naar de beurs. Alle Facebook aandelen bij elkaar hebben een waarde van, houd je vast,18,4 miljard dollar!

Er zijn veel mensen die geloven dat het aandeel flink gaat stijgen de komende maanden. Iedereen wil daarom Facebook aandelen bemachtigen. Een aandeel bij de beursgang kost 38 dollar.

Wat kunnen we leren van de Facebook aandelen?

Veel ondernemers geven aan dat het lastig is om met deze marktomstandigheden, het hoofd boven water te houden. Het is wel begrijpelijk, want de crisis is best heftig.
Er wordt bezuinigd en dat raakt de consumenten. Als jouw markt de consumentenmarkt is, kun je hier last van hebben. Of toch niet?

Wat leren we van de Facebook aandelen?

Er is geld genoeg in de wereld! Als jij een goed product hebt in een goede markt, zijn er altijd consumenten of bedrijven die dit willen aanschaffen. We praten elkaar een crisis aan! Zoals je hebt kunnen lezen, zijn consumenten en bedrijven blijkbaar bereid om 18,4 miljard dollar uit te geven aan de Facebook aandelen. Dan is er ook geld om andere producten of diensten te kopen!

Er is genoeg geld, zelfs in overvloed! Er zijn miljarden euro’s op de wereld. Het enige waar jij voor moet zorgen, is dat een deel van dit geld naar jouw onderneming vloeit. Laat je hier niet van weerhouden om dit voor elkaar te krijgen, alleen maar omdat er een crisis is. Leg jezelf hier niet bij neer.

Laat je niet leiden door de ‘angst’ van de crisis.  Luister niet naar de negatieve geluiden op de tv of radio en van mensen om je heen. Ondanks de crisis, is er geld genoeg om jouw producten of diensten aan te schaffen.

Geld verdienen gaat natuurlijk niet vanzelf. Je moet hier wel wat voor opbouwen. Een internet business is een makkelijke manier om voor jezelf te beginnen. Uiteraard moet je wel weten wat je doet en verstand van zaken hebben.
Als je wilt weten hoe je kunt beginnen met het opbouwen van je business, zou je mijn e-book kunnen lezen. Aan de rechterzijde van deze pagina zie je een afbeelding hiervan. Klik daarop voor meer informatie.

Kom met een spetterende actie!

In crisistijden hebben consumenten minder te besteden. Is dit niet het geval, dan ‘denken’ consumenten wel dat ze minder te besteden hebben door de crisis. Zorg dat je acties houdt waarbij jouw producten goedkoper zijn dan normaal. Als de consument geïnteresseerd is in jouw product, maar door de crisis twijfelt, zal deze zeker gevoelig zijn voor acties en kortingen!

In deze tijden houden consumenten van acties, kortingen en buitenkansjes. Ze kopen dan snel artikelen terwijl ze het eigenlijk niet nodig hebben. Ga maar bij jezelf eens na welke artikelen jij de afgelopen maand hebt gekocht, waarvan je achteraf denkt: “Dat had ik eigenlijk niet nodig.”.

Samengevat

Leer van de Facebook aandelen! Er is geld genoeg in de wereld. Kom met acties voor jouw producten, waar jouw bezoekers en klanten gevoelig voor zijn in crisistijden. Laat je geen crisis aanpraten, maar zie het als een kans om jouw business te laten groeien. Wellicht net zo hard als de Facebook aandelen