Conversie optimalisatie

Conversie Optimalisatie; Genereer meer klanten uit kliks zonder één euro meer uit te geven aan advertenties. Met de inzet van conversie optimalisatie en het gebruik van de Google Website Optimizer:

- creëren verschillende web site versies van webpagina’s
- meten welke versie het best is in bezoekers: wat de doelstelling ook is.
- promoten we de winnende variant om uw online resultaat te verbeteren.

Hoewel de online beschikbare tools alle mogelijkheden bieden om te testen welke pagina het beste werkt, is het een echte uitdaging voor een goede conversie optimalisatie te “weten wat te testen”. Om daar achter te komen voeren wij een grondige analyse van uw websiteverkeer uit. Daarnaast stellen wij een nauwkeurig bezoekersprofiel op. En schakelen wij analyse tools in die het surfgedrag van uw bezoekers imiteren.

Conversie optimalisatie fouten die u kunt maken als u uw website optimaliseert? Veel ondernemingen “copy pasten” de zogenoemde “best practices” en verwachten daar betere resultaten van. Echter, een niet converterende website is als een vergiet. Meer water toevoegen is niet de oplossing. Te vermijden veelgemaakt fouten: Een redesign van uw website lanceren zonder de effecten op uw conversieratio te meten. Stoppen met zoekmachine adverteren omdat het te duur is en inzetten op zoekmachine optimalisatie. (En dus weigeren te erkennen dat u uit de online markt wordt gedrukt.)

Conversie optimalisatie, dure test- en meet software en services inschakelen voordat u begrijpt hoe u goed converterende webpagina’s designt. Gokken welke pagina’s prioriteit hebben. Er van uitgaan dat u het beste resultaat krijgt door eindeloos variaties te testen. Optimalisatie testen opzetten die u niets leren. Resultaten van optimalisatie testen misinterpreteren. Optimalisatie testen opzetten met de verkeerde doelstellingen. Uiteindelijk is uw doel het maximaliseren van winst per bezoeker. Dat is ons conversie optimalisatie specialisme. Wat nu?

- Conversie optimalisatie strategie
- Conversie optimalisatie planning
- Conversies implementeren
- Conversie tracking, monitoring, analyse, reporting

Doel conversie optimalisatie

Het uiteindelijke doel van een website is het genereren van een conversie. Een conversiedoel kan verschillen van informatief tot transactioneel van aard maar staat altijd centraal in het design van een website of de inrichting van een internet marketing campagne. Door middel van conversie optimalisatie vergemakkelijken wij de stappen die uw bezoeker moet nemen om te converteren (de gewenste actie op uw webpagina). Met de inzet van analytische tools die het gedrag van bezoekers imiteren bekijken we welke fases verbeterd kunnen worden om zo tot een beter online resultaat te kunnwn komen. Gemiddeld over alle websites is de conversiegraad ongeveer 2,6%. Geen idee wat die van uw website is? Of wel degelijk en op zoek naar verbetering van uw website, of online winkel? Neem dan direct contact op met een van onze consultants.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *